Verzenden en retourneren

Bestelprocedure

Producten zoeken
Via de categorieën kunt u zoeken op de gewenste producten.

Producten kiezen
U krijgt een lijst met producten te zien. Wanneer u een product aanklikt, komt u op een pagina met meer informatie over dit product. U kunt het product hier:

  • Vergelijken
  • Bestellen (in winkelmandje plaatsen)

Hierna kunt u verder gaan met winkelen of afrekenen.

Afrekenen
Als uw bestelling compleet is, klikt u op de knop Afrekenen.
Voordat u uw bestelling bevestigt, kunt u de inhoud van uw winkelwagen wijzigen:
- Aantal: het aantal bestelde producten aanpassen.
- Verwijderen: producten uit de winkelwagen verwijderen.
Als u de inhoud van uw winkelwagen gewijzigd heeft, klik dan op Herberekenen om de wijzigingen te bevestigen.

Factuurgegevens controleren
Indien u de eerste keer een bestelling doet bij ondermodeshoppen.nl, kunt u zich aanmelden als ‘gast' of als een nieuwe klant. U dient dan de volgende stappen door te lopen:

1. Account details
2. Factuurgegevens
3.Verzendgegevens
4.Verzendmethode
5.Order bevestiging

Wanneer alle betaalgegevens correct zijn, klik dan op ‘Betaling afronden'.

Bestelling plaatsen
Controleer de inhoud van uw winkelwagen en klik op Ik ga akkoord om uw bestelling te plaatsen.

Bevestigingsmail
U ontvangt een bevestiging van uw bestelling op het e-mailadres waarmee u ingelogd bent in de Ondermodeshoppen webwinkel.

Betalingsovereenkomst
Met het invullen en verzenden van het bestelformulier, verplicht de koper van de aangekochte producten zich tot het betalen van de vastgestelde prijs.

Totstandkoming koopovereenkomst
Een koopovereenkomst komt tot stand na ontvangst van een bestelling. Door het plaatsen van een bestelling wordt te kennen gegeven dat wordt ingestemd met de toepasselijkheid van de algemene voorwaarden.

Levering en facturering
Bestellingen die op werkdagen ma t/m vr vóór 12.00 uur bij ons binnenkomen, direct betaald zijn en waarvan de voorraad toereikend is worden nog dezelfde dag verzonden.
Wanneer een bestelling in het weekend plaatsvindt, betaald is en waarvan de voorraad toereikend is, zal de bestelling de eerstvolgende werkdag verzonden worden. De levertermijn mits het product direct betaald wordt en op voorraad is, is 2 werkdagen.

Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat een artikel uitverkocht is of de aantallen niet voldoende zijn naar uw vraag. U krijgt dan een e-mail van ons met verdere uitleg over de levertijd van uw bestelling. Vragen over uw bestelling kunnen telefonisch beantwoord worden, tijdens winkeltijden zijn wij bereikbaar onder telefoonnummer +31(0)13-5212434.

Indien de te leveren artikelen op het afleveradres niet in ontvangst genomen kunnen worden, zal PSB pakketservice de volgende dag de bestelling wederom aanbieden. Mocht er dan weer niemand aanwezig zijn, kan de bestelling, in overleg, afgehaald worden bij de dichtstbijzijnde afhaalpunt van PSB pakketservice. Mocht de levering niet binnen 30 dagen plaatst vinden, kunt u de levering laten ontbinden.

Prijzen

De vermelde prijzen zijn in euro`s, inclusief BTW en exclusief verzendkosten. Verzending binnen Nederland is gratis vanaf €40. Daaronder bedragen de verzendkosten €4,95. De verzendkosten voor Belgie en Duitsland bedragen €7,50. Bestellingen boven de €50,- worden gratis verzonden in België. Wanneer u een bestelling plaatst krijgt u altijd een bevestigingsmail met het totale bedrag en de verzendkosten.

Retourprocedure

Uiteraard kan het zo zijn dat u toch niet tevreden bent over een artikel. Dan gaat u als volgt te werk:

* ALVORENS u retourneert, kunt u binnen 14 dagen uw retour aan te melden door een e-mail te sturen naar: info@ondermodeshoppen.nl, vergeet hierbij niet uw ordernummer en bankrekeningnummer te vermelden. Tevens vinden wij het prettig als u een reden van retournering vermeld.  

U retourneert op eigen kosten en wij storten het bedrag, van de artikelen die u retour stuurt, binnen 5 dagen op uw rekening mits de artikelen niet gedragen en onbeschadigd retour zijn gekomen. 
       
Stuur uw retourzending naar:
Ondermodeshoppen.nl
Burgemeester Verwielstraat 7
5061 JA  Oisterwijk 

Vergeet uw pakbon niet!

Het artikel dient ongebruikt, voorzien van alle kaartjes, factuur en in de (voor zover redelijkerwijs mogelijk, onbeschadigde) originele verpakking gefrankeerd verzonden te worden naar het bovenstaande adres. Ongefrankeerde stukken worden aangenomen, echter de kosten voor het retour sturen van de stukken worden doorbelast aan de consument.

Vermeld bij alle correspondentie uw ordernummer.

Mocht het zo zijn dat wij u foutief geleverd hebben, dan kunt u een e-mail sturen naar info@ondermodeshoppen.nl . Wij nemen dan contact met u op omtrent de te volgen retourprocedure.

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. 
Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.
Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken
en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.


Onze gegevens:

Burgemeester Verwielstraat 7
5061 JA  Oisterwijk

Email: info@ondermodeshoppen.nl

Tel: 013-5212434

                                                                    
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar (naam webshop) bij is aangesloten.