Verzenden en retourneren

Hoe kan ik bestellen?

Producten zoeken
Via de categorieën kun je zoeken op de gewenste producten.

Producten kiezen
Je krijgt een lijst met producten te zien. Wanneer je een product aanklikt, kom je op een pagina met meer informatie over dit product. Je kunt het product hier:

  • Vergelijken
  • Bestellen (in winkelmandje plaatsen)

Hierna kun je verder gaan met winkelen of afrekenen.

Afrekenen
Als jouw bestelling compleet is, klik je op de knop Afrekenen.
Voordat je jouw bestelling bevestigt, kun je de inhoud van jouw winkelwagen wijzigen:
- Aantal: het aantal bestelde producten aanpassen.
- Verwijderen: producten uit de winkelwagen verwijderen.
Als je de inhoud van jouw winkelwagen gewijzigd hebt, klik dan op Herberekenen om de wijzigingen te bevestigen.

Factuurgegevens controleren
Indien je de eerste keer een bestelling doet bij ondermodeshoppen.nl, kun je jezelf aanmelden als ‘gast' of als een nieuwe klant. Je dient dan de volgende stappen door te lopen:

1. Account details
2. Factuurgegevens
3.Verzendgegevens
4.Verzendmethode
5.Order bevestiging

Wanneer alle betaalgegevens correct zijn, klik dan op ‘Betaling afronden'.

Bestelling plaatsen
Controleer de inhoud van jouw winkelwagen en klik op Ik ga akkoord om jouw bestelling te plaatsen.

Bevestigingsmail
Je ontvangt een bevestiging van uw bestelling op het e-mailadres waarmee je ingelogd bent in de Ondermodeshoppen webwinkel.

Betalingsovereenkomst
Met het invullen en verzenden van het bestelformulier, verplicht de koper van de aangekochte producten zich tot het betalen van de vastgestelde prijs.

Totstandkoming koopovereenkomst
Een koopovereenkomst komt tot stand na ontvangst van een bestelling. Door het plaatsen van een bestelling wordt te kennen gegeven dat wordt ingestemd met de toepasselijkheid van de algemene voorwaarden.

Levering en facturering
Bestellingen die op werkdagen ma t/m vr vóór 12.00 uur bij ons binnenkomen, direct betaald zijn en waarvan de voorraad toereikend is worden nog dezelfde dag verzonden.
Wanneer een bestelling in het weekend plaatsvindt, betaald is en waarvan de voorraad toereikend is, zal de bestelling de eerstvolgende werkdag verzonden worden. De levertermijn mits het product direct betaald wordt en op voorraad is, is 2 werkdagen.

Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat een artikel uitverkocht is of de aantallen niet voldoende zijn naar uw vraag. U krijgt dan een e-mail van ons met verdere uitleg over de levertijd van uw bestelling. Vragen over uw bestelling kunnen telefonisch beantwoord worden, tijdens winkeltijden zijn wij bereikbaar onder telefoonnummer +31(0)13-5212434.

Indien de te leveren artikelen op het afleveradres niet in ontvangst genomen kunnen worden, zal GLS de volgende dag de bestelling wederom aanbieden. Mocht er dan weer niemand aanwezig zijn, kan de bestelling, in overleg, afgehaald worden bij de dichtstbijzijnde afhaalpunt van GLS pakketservice. Mocht de levering niet binnen 30 dagen plaatst vinden, kun je de levering laten ontbinden.

Prijzen

De vermelde prijzen zijn in euro`s, inclusief BTW en exclusief verzendkosten. Verzending binnen Nederland is gratis vanaf €40. Daaronder bedragen de verzendkosten €4,95. De verzendkosten voor Belgie en Duitsland bedragen €7,50. Bestellingen boven de €50,- worden gratis verzonden in België. Wanneer je een bestelling plaatst krijgt je altijd een bevestigingsmail met het totale bedrag en de verzendkosten.

Retourprocedure

Uiteraard kan het zo zijn dat u toch niet tevreden bent over een artikel. Dan gaat u als volgt te werk:

* ALVORENS je retourneert, kun je binnen 14 dagen jouw retour aanmelden door een e-mail te sturen naar: info@ondermodeshoppen.nl, vergeet hierbij niet jouw ordernummer en bankrekeningnummer te vermelden. Tevens vinden wij het prettig als je een reden van retournering vermeld.  

Je retourneert op eigen kosten en wij storten het bedrag, van de artikelen die je retour stuurt, binnen 14 dagen op jouw rekening mits de artikelen niet gedragen en onbeschadigd retour zijn gekomen.         

Stuur jouw retourzending naar:
Ondermodeshoppen.nl
Burgemeester Verwielstraat 7
5061 JA  Oisterwijk 

Vergeet jouw pakbon niet!

Het artikel dient ongebruikt, voorzien van alle kaartjes, factuur en in de (voor zover redelijkerwijs mogelijk, onbeschadigde) originele verpakking gefrankeerd verzonden te worden naar het bovenstaande adres. Ongefrankeerde stukken worden aangenomen, echter de kosten voor het retour sturen van de stukken worden doorbelast aan de consument.

Vermeld bij alle correspondentie jouw ordernummer.

Mocht het zo zijn dat wij jou foutief geleverd hebben, dan kan je een e-mail sturen naar info@ondermodeshoppen.nl. Wij nemen dan contact met je op omtrent de te volgen retourprocedure.

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals je die ervaren hebt. Toch vragen wij je vriendelijk om jouw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:

Ondermodeshoppen.nl
Burgemeester Verwielstraat 7
5061 JA  Oisterwijk
Email: info@ondermodeshoppen.nl
Tel: 013-5212434                                                                    

Na ontvangst van jouw klacht ontvang je van ons een bevestiging.
Wij zullen jouw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij jou hiervan op de hoogte stellen.

Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Ondermodeshoppen.nl bij is aangesloten.