Verzenden en retourneren

Verzenden en retourneren

Hoe kan ik een artikel bestellen?

Producten zoeken

Ben je op zoek naar een specifiek artikel? Selecteer dan de meest toepasselijke categorie in het menu bovenaan. Ook kun je gebruik maken van de zoekbalk. Wil je alleen de artikelen zien van jouw favoriete merk, ga dan naar de pagina merken en kies het merk van jouw voorkeur. Wij werken samen met merken als Ten Cate, Sloggi, PrimaDonna, Schiesser en Feetje. Blader door de (zoek)resultaten. Interesse in een artikel? Klik dan op het product om hier meer over te weten te komen. Je kunt hier het artikel ook meteen in jouw winkelmandje plaatsen

Bestelling afronden

Is jouw bestelling compleet? Controleer dan allereerst jouw winkelmandje. Hier kun je het aantal bestelde artikelen wijzigen, maar ook producten uit de winkelwagen verwijderen. Vanaf een bestelling van €40,- is verzending binnen Nederland gratis. Kom je nog niet aan dit bedrag, kijk dan nog even verder op onze webshop. Heb je een kortingscode? Vul deze dan in. Als jouw bestelling compleet is, ga dan door naar de kassa.

Als je nog geen account hebt, kun je deze direct aanmaken. Maar ook zonder account kun je een bestelling plaatsen. Vul alle gegevens in en kies de verzendwijze. Laat het leveren op een woonadres of kies ervoor om het pakket op te halen in onze winkel in Oisterwijk. Wil je het pakket laten leveren op een ander adres dan het factuuradres? Vink dan ‘verzend naar dit adres’ uit en vul het gewenste adres in. Kies vervolgens de betaalwijze en druk op ‘plaats bestelling’. Je ontvangt een bevestiging van de bestelling op het opgegeven e-mailadres. Heb je de mail niet gehad? Controleer dan de spam box van jouw e-mail.

Betaling

Met het invullen en verzenden van het bestelformulier verplicht de koper zich tot het betalen van de vastgestelde prijs van de aangekochte producten. Er is een koopovereenkomst tot stand gekomen, waarbij is ingestemd met de toepasselijkheid van de algemene voorwaarden van Ondermodeshoppen. Nu rest enkel nog de betaling. Hoe dit verder verloopt, is afhankelijk van de betaalwijze die je gekozen hebt. Heb je gekozen voor vooruitbetaling per bank? Dan houden wij de artikelen maximaal 7 werkdagen gereserveerd. Als de betaling binnen deze termijn niet voldaan is, vervalt de reservering. Let op! De bestelling is hiermee niet geannuleerd. Betaalt u later alsnog, zullen wij uw bestelling versturen mits de artikelen nog op voorraad zijn.

Levering

Bestellingen die op werkdagen van maandag t/m vrijdag vóór 12 uur bij ons zijn binnen gekomen en betaald zijn, worden dezelfde dag nog verzonden. Voor bestellingen in het weekend geplaatst en betaald, telt dat we deze op maandag verzenden. In beide gevallen telt: mits de voorraad toereikend is. Mocht (een deel van) jouw bestelling niet op voorraad zijn, informeren we je over de levertijd van jouw bestelling.

Wij versturen jouw bestelling met GLS. Deze vervoerder levert de pakketten de eerstvolgende werkdag op het opgegeven adres. Let op! Bestellingen die op vrijdag worden verzonden, worden maandag aangeboden. De avond voor levering ontvang je een e-mail met daarin de Track&Trace-gegevens. Tevens kun je middels een link de levering wijzigen. Kies bijvoorbeeld een andere datum of laat jouw bestelling direct bij een pakketpunt in de buurt leveren. Ben je alsnog niet thuis op het moment van de leverpoging? Dan ontvang je van GLS een briefje waarmee je een nieuwe afspraak kunt maken.

Prijzen

De vermelde prijzen zijn in euro’s, inclusief BTW en exclusief verzendkosten. Binnen Nederland verzenden wij gratis vanaf een besteding van €40,-. Bij bedragen hieronder rekenen wij €4,95 verzendkosten. Voor verzending naar België of Duitsland rekenen wij €7,50. Maar bestel je voor meer dan €50,- is verzending naar België gratis.

Retourprocedure

Toch niet tevreden over jouw aankoop? Dan kun je jouw bestelling retourneren. Bij iedere bestelling voegen wij een retourformulier en een uitleg over de retourprocedure.

Breng ons op de hoogte.

Stuur een e-mail naar info@ondermodeshoppen.nl waarin je aangeeft wat je retour gaat sturen. Wil je het artikel ruilen? Vermeld dit dan in de e-mail en geef aan tegen welk artikel je het zou willen ontvangen. Wij leggen het artikel dan vast voor je klaar. Mocht bijbetaling nodig zijn, sturen wij een nieuwe factuur. Zodra de retourzending en de betaling in goede orde zijn ontvangen, sturen wij het nieuwe artikel toe.

Vul het retourformulier in.

Met jouw bestelling sturen wij een retourformulier mee. Vul dit formulier in en stuur dit samen met (een kopie van) de factuur mee met de retourzending. 

Verstuur het met een willekeurige vervoerder

Voor de kosten van de retourzending ben je zelf verantwoordelijk. Je bepaalt dan ook zelf via welk postagentschap je jouw bestelling retour stuurt. Heeft jouw bestelling een aanzienlijke waarde? Verstuur het pakket dan eventueel aangetekend en/of verzekerd. Retourzendingen zijn voor eigen risico. Wij kunnen geen verantwoordelijkheid nemen voor zoekgeraakte pakketten bij de vervoerder.

Je mag de zending sturen naar onderstaand adres:

Ondermodeshoppen.nl
Burgemeester Verwielstraat 7
5061JA Oisterwijk

Terugbetaling

Zodra wij de bestelling in goede orde hebben ontvangen, betalen wij het aankoopbedrag terug. Wij streven ernaar dit zo snel mogelijk te doen, maar dit zal altijd binnen de wettelijke termijn van 14 dagen zijn.

Verkeerd product ontvangen?

Heb jij een verkeerd product ontvangen? Stuur dan een e-mail naar info@ondermodeshoppen.nl. Wij zorgen dan zo spoedig mogelijk voor een passende oplossing.

Ondermodeschoppen vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij Ondermodeshoppen aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. Ondermodeshoppen gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Vraag, klacht of compliment?

Is jouw vraag nog niet beantwoord? Heb je een klacht? Of wil je ons een compliment geven? Neem dan contact met ons op per post, telefoon of e-mail. Wij antwoorden altijd zo spoedig mogelijk.

Onze contactgegevens:

Ondermodeshoppen.nl
Burgemeester Verwielstraat 7
5061JA Oisterwijk
E-mail: info@ondermodeshoppen.nl|
Tel: 013-5212434

Wij streven ernaar klachten binnen 14 dagen te beantwoorden. Mocht dit toch meer tijd nodig hebben, brengen wij jou daarvan op de hoogte. Mocht je het hier niet mee eens zijn, kun je contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk. Hier is Ondermodeshoppen bij aangesloten.